Game
Pmang
1. Game site rank NO.3
2. Gamemarket Share:
22.23%
3. Page View: 9,244,183
4. Main Game :
FiFA Online 1,2,
Special Foce.
R2beat
3. SWOT Analysis
Strength
- kart rider `s high
market share
- Technology
- Simple Interface
Simple Control
- Chage of Game
임베디드 프로그래머 업무 (1/2)
운영체계시스템을 설계하고 개발한다.
컴퓨터 프로그램의 각종 언어 및 컴파일러를 설계하고 개발한다.
산업설비의 제어,모니터링 및 관리용 소프트웨어를 개발한다.
컴퓨터 시스템의 각종 주변 장치의 제어 및 인터페이스에 관련된 소프트웨어를 개발한다.
무선
gamejournal&wr_id=8474&sca=%EC%B7%A8%EC%9E%AC%ED%8C%8C%EC%9D%BC&page=8&m_ca=gamejournal
애플의 경우, 2010년 여름에 발표할 아이폰 OS 4.0에서 게임 센터를 통해 SNS 기능을 한층 강화해 한층 더 쉽게 SNG를 즐길 수 있는 환경 구축을 조성하겠다고 밝혔다.
이러한 모바일 시장의 움직임은 SNG가 모바일 애플리케이션으로
Ⅰ. 서론
단일 시스템에서 교육용 코스웨어를 구현하기 위한 접근 방법으로는 두 가지 방식이 있다. 프로그래밍 방식에 의한 접근과 저작도구를 이용한 방식이 있으나, 전문 프로그래머가 아닌 교사가 보조 자료로서 CAI(Computer Assisted Instruction) 코스웨어 개발을 위해 프로그래밍 방식을 이용한다는 것
/ Why should retailers use AR?/
Advertising campaigns can become stronger
Navigation around warehouse area will be easier
Extra information will improve the shopping experience of the customers
Product catalogs can be visualized
A 3D product view will create a selling opportunity
Customers can be encouraged to buy with AR offers
Customers can be lured inside the stores
/ AR in Tourism /
실물형 인터페이스란 실세계의 물체, 도구, 2차원적인 표면, 3차원 공간 등 실세계의 것, 예를 들면 책이나 연필, 미니 자동차 등을 이용하여 컴퓨터의 입력장치, 즉 디지털 정보를 다루기 위한 인터페이스로 사용하는 것을 말한다. 실물형 인터페이스는 기존의 어떤 인터페이스와도 상당히 차별화된 특
Ⅰ. 서론
세계화에 따른 경쟁격화와 정보통신기술의 광범위한 분야로의 확산, 적용으로 그 동안 주로 연구개발(R&D)투자에 기반을 두고 이루어져 오던 기술혁신이 기존의 기업 또는 국가내의 R&D뿐만 아니라 제품디자인, 소비자 정보를 포함한 시장분석, 다른 기업 또는 외국의 R&D 결과인 외국특허, 라
NUI: Natural User Interface
NUI is based on nature or natural elements.
Users can speak a command or directly touch the screen of device to start command.
Technology that overlaps virtual image with the image of real world. It gives people a wide range of information while they are seeing the real world.
With the rapid growth of smart-phone industry, AR market became a matter of great c
3.2) Promotion & Feedback
Nintendo could use its social game to promote its hardware and software. It is more effective to play a game in person rather than just listening or watching advertisement. For example, as one way of promoting new product, Nintendo can provide a demo version that people can play Nintendo’s new product briefly. In that sense, if Nintendo starts releasing the social g
Ⅲ Success in Korea
There are several crucial barriers for Xperia PLAY to achieve success in Korean market.
1. Legal barriers _ Game Shut Down System
On 20 April, 2011, Game Shut Down System was approved by bill judge committee of Korea. The Game Shut Down system is to prohibit adolescent from playing on-line game from midnight to 6 a.m. of the next day, and its object is to reduce inte